If you don't mind

Har varit hemma i helgen som sagt och firat faluns studenter.
Kom tillbaka hit till England idag och är trött som stryk. Vilket kanske är vad jag förtjänar.
Har exakt 7 veckor kvar här idag och de lär förvaltas på bästa sätt...

Även om det finns saker som lockar där hemma för tillfället.
Fredagen bjöd på mer överraskningar än väntat och jag hade faktiskt roligare på Malins student än på min egen!
Träffade en massa människor jag inte sett på LÄNGE! Vilket kändes otroligt kul :)
Pratade minnen med Emmy (hittade en bok vi skrivit i i 9:an), fick Daniel att ha en blomma i håret (min fina blomma som är på ett hårband), gick och prata skit med Manne på faluns gator (båda pratade en blanding av dalmål, norska och östgötska), Matte bjöd mig på efterfest (jag gick inte dit), Övervägde med mig själv om jag borde åka hem på bussen med Mattias och Malin eller inte och stannade tillslut i stan.

Det var trevligt.  Jag gjorde så jälva rätt för en gångs skull.

Och OJ vad jag vill göra om det igen (minus delen där jag gick från kvarnberget till östra hamngatan i pissregn, det är nämligen en bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0