Jag ger dig nått så mycket bättre

Ikväll har jag och Elin tänkt glo på Hostel II och käka marabou choklad (vi såg Hostel ett förra veckan).
Jag vet att kombon skräckis och choklad inte låter särskilt lockande men något med tortyr och blod som sprutar medan jag sitter hopkurad i säng/soffa med choklad som känns galet tillsfredställande.

Samma sak när man ser på riktigt tjocka personer antingen på tv eller på stan så smakar det mycket godare med fet mat och godis när man INTE ser ut så där (åtminstonde inte för tillfället).

Är det bara jag som känner så? Mina ""matvanor" är kanske inte de mest normala....men min mage är inte särskilt normal över huvudtaget. Haha


(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0