Wavin' flag

Jag skulle egentligen kunna fylla hela A4-sidor med saker jag har att berätta.
Men ändå känns det inte som att någon skulle vilja läsa allt det, förutom kanske jag.

Händer en hel del grejer och jag berättar när jag anser att det är rätt....

Kom annars på att det är en massa annat jag inte berättat som kan vara kul att höra. Om man kör en snabb sammanfattning liksom.

När jag var hemma hann jag med följande:
Träffa kära Linda
Få sovsällskap x2
Filmkvälla med Malin
Filmkvälla i Falun
Shoppa
Plocka svamp
Nästan trampa på en huggorm
Vara vild och galen på fest
Träffa kära vänner
(allt är i oordnad ordning)

Helgen i London:
Roadtrip med galna tjejer och System of a Down
Springa runt i halva London en lördagskväll/natt
Vara trött och shoppa
Vara vild och galen med svenska studenter på Hostlet
Träffa en ordentligt trevlig Australienare med fina bruna ögon
Sova 3 timmar
Hosta som en gnu
Dra till Madame Tussauds
Roadtrip hem

Ah...bara bilder som fattas fortfarande som sagt

Men nu skas jag dra till Parken med ungarna så det får bli en senare fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0