Charlie and the Chocolate Factory

Nördar mig, glor på Charlie and the Cocolate factory på tv, äter onyttigt, ja...lite sånt helt enkelt.
Tänkte att ni får se lite ego bilder så ni ser att jag lever och ja....jag ser ut som vanligt helt enkelt. So, don't worry.

Åååh....på tal om något helt annat så håller jag på att få shopping abstinens. Jag har inte shoppat sen slutet av Juni!!
Galet. Måste färga håret snart också. Mycket nu. Höh. Jadu, hoppas verkligen på shopping nästa helg så jag kan få en del uträttat! Det hade varit guld värt helt enkelt. Behöver fylla ut garderoben.

Nu blev jag sugen på milkshake. Kanske borde göra en? Fast...middag först är nog en bättre idé. Vi får se va det blir.
Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0