Dance with somebody

"lugnet" är över - Parkers är tillbaka! Haha. Fast dom är en man kort eftersom Jack är på sleepover hos en kompis. Rätt skönt. Haha, jag låter så elak hela tiden! Låter precis som att jag vil slippa dom. Men saken är den att jag gillar dom väldigt mycket, och trivs väldigt bra. Men det är lite påfrestande att ha dom tätt inpå sig hela tiden om man inte gör något speciellt eller träffar annat folk. Som tur är blir det lite ändring imorgon! Kanske man ska gå förbi på "Abbey flower festival" imorgon eller så? Vi får se. Just nu är jag rätt sugen på mat, vi får se vad det blir för kulinariskt ikväll.

Dagens outfit. Känner att det är dags att skaffa nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0