Hook me up

Ännu en dag i England, ännu en dag hos Parkers. Idag har Jack kommit tillbaka efter sin sleepover. Med sig hade han även kompisen Jacob, så nu sitter de och Lewis nere i köket och..äter tror jag? Är inte riktigt säker på vad dom gör, haha. Idag är det iaf en "bank holiday" här i England. Vilket betyder att de flesta är lediga idag och därav även jag! Sov länge för att fira det :) Haha. Men imorgon blir det lååång dag eftersom både John och Lucy kommer jobba lång dag imorgon eftersom skolan börjar här på torsdag :/ Men det går nog bra! Hoppas jag. Med lite tur så är pojkarna på toppenhumör. Haha, önska går ju alltid iaf ;) Menmen, jag ska inte klaga. Jag jobbar typ bara 3½ dag denna vecka! Eftersom John är hemma på torsdag och ska visa mig lite hur det går till en skoldag....eller nått typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0