Is there no truth in beauty?

Standing on the rooftops, evereybody scream your heart out


Konstigt hur saker kan bli egentligen. Men jag ska inte klaga, jag gillar det! :) Det senaste dagarna har jag blivit glatt överraskad flera gånger på minst anade sätt. Just nu tror jag att detta är det bästa som kunde hända mig. Löv it. Ser fram emot oktober med förväntan, för vem vad som egentligen kommer hända där hemma efter tiden här? :) Men just nu ska jag njuta av lite mer tid här, ser fram emot nästa vecka när Linda är tillbaka - Gött!



Kommentarer
Postat av: Linda

o jag ser fram emot att komma tillbaka=)

2009-08-28 @ 02:33:23
URL: http://wakingupknowing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0