Night has arrived

Sitter och halvmyser/sover i det stora vardagsrummet just nu framför "How to loose a guy in 10 days". Det är helt kolsvart utanför fönstrerna! Men det är mys. Jag och Bob (katten) har ockuperat fotöljen och kikar ner lite på min sköna lilla Asus dator samtidigt som filmen eftersom jag skriver lite med syster. Hon visade precis upp våra katter och jag upptäckte att jag saknar dom väldigt mycket. Speciellt en av dom... eftersom man brukade "mysa" med henne varenda kväll där hemma. Menmen, har ju Bob här iaf. Även om inte han är riktigt lika mysig. Haha.
Aja, blir väl kanske att röra sig mot sängen inom en snar framtid.
Men eftersom jag inte har allt för mycket till liv så kommer det inte ta allt för lång tid innan jag uppdaterar igen. Alltså imorgon när jag vaknat nån gång.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0