rise and shine

Uppe tidigt idag igen.
Pojkarna leker och ser på tv.
Jag, jag ligger i sängen och är trött.
Fan va lat jag är! Men det är väl bara för att det är så tidigt...kanske.
Idag var det löning,(efter sommarjobb)  så man blev lite glad när man kollade på kontot :)
Ska försöka spara lite av det...men mycket kommer nog brännas i London nästa vecka om det blir av!
Annars så längtar jag rätt mycket till Lördag. Denna lördag är lite speciell, eftersom jag kommer tillbringa den helt själv i huset här. Men det känns rätt bra. Tror det kommer blir rätt skönt :) Tänkte ha en filmkväll för mig själv liksom.
Nu....är jag däremot hungrig. Så det blir nog att röra på sig snart och äta frukost.

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0