She moves in her own way

Natten närmar sig och jag glor på film. Känns konstigt att se en film där dom pratar svenska för en gångs skull!
Ser alltså på Män som hatar kvinnor. Såg den på BIO tidigare i år faktiskt, den är riktigt bra! Fast iof är boken bättre.

Imorgon kommer jag alltså bli lämnad ensam i huset här på Burghley Close. Familjen Parker åker till John's bror och sover där över natten innan de på söndag ska på "Walking with dinosaurs". Ja, jag klagar inte! Det betyder att jag kan sova längre utan barn som stör för en gångs skull, jag får chans att träna lite, välja exakt vilken mat jag vill, samt ockupera tv:n! Kunde inte vara bättre. Ett extra + är att X-factor är imorgon också! Muuuch better than Idol om man säger så.

Kom på att jag nästa vecka kommer ha det rätt najs också. Ledig måndag, halvledig torsdag och sen blir det antagligen London som sagt till helgen. Nästan så man längtar :) Förresten kanske dags å fundera på om man ska på Coldplay senare i september? Eller ska man gå på nått annat? Vi får se. Diskussionen får komma igång när Linda är tillbaka.

Sitter för övrigt och äter på lite Aladdin Chokladhjärtan och tänker på Tove (<3) som var så snäll gå gav mig dom.
Saknar dig här borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0