Vi är inte sånna som i slutet får varann

Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker är du också själv?
Var är du ikväll..


Ätit Kinamat och är nu mätt och belåten. Och jag måste bara säga hur himla bra jag trivs här :) det är så att jag undrar varför jag inte åkt hit tidigare! På tal om annat känner jag att jag måste göra något med mitt liv, alltså verkligen bestämma vad jag ska göra. Något jag redan har bestämt iaf är att åka till Australien nästa år.. förhoppningsvis. Annars får det bli 2011+ en massa andra länder. Jag har även bestämt mig för att tillbringa en tid i antingen Frankrike eller Canada för att lära mig flytande Franska. Kanske man borde börja plugga Mandarin också? Jag har mycket planer...och när jag väl har besämt mig så brukar det bli av :) så....kanske jag kommer jobba med språk och kommunikation inom ett par år? Ja, jobba utomlands någonstans med det skulle vara grymt bra.
Ja, jag tror minsann att jag har en plan! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0