All good things come to an end

Känner att tiden går så rysligt fort.
Linda, snart fösvinner du från Burghley Close för alltid!
Och kvar här blir jag....

Ibland önskar man nästan att karusellen kunde stanna så man kan kliva av.
Men det gör den inte, och det kanske är bra trots allt?
Man måste gå vidare, allt går vidare.
Och vi får göra nått bra av det. Som att se fram emot framtiden, för vem vet vad som händer där?

Nu är i alla fall alla julklappar fixade! Förutom de till familjen här. Måste fixa nått kul till barnen.
Sen...sen är jag klar. Både med att leka poet och filosof, och julklappsinhandling.

Kommentarer
Postat av: Linda

kommer sakna min lille pärla i england, så de så!!

2009-12-07 @ 20:26:36
Postat av: emma

jag har degat heeela dagen. hur länge ska du stanna i england sötnos?

Postat av: Emelieviktorsson

Ojoj, färdig med julklapparna redan? Duktigt måste jag säga. Själv har jag knappt börjat. Jag tycker det är sååå boring!

2009-12-08 @ 11:14:02
URL: http://emelieviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0