årsresumé

året i text. bilder får komma sedan.

Januari
- Bestämde mig för att jag skulle böja jobba som Au Pair efter studenten
- Började min sista termin med friskvårdarna på Kristine
- Avslutade gynasiekursen från helvetet, Matte C
- Besökte Bowlingen i Rättvik för första gången (ursäkta, men det sög. Den gången)

Februari
- Körde på som tusan med UF företaget och var med på Mässan i Falun
- Gjorde mina första mål för säsongen (Mot Rättvik i innebandy)
- Hade APU på dagis och njöt av de fem veckorna
- Pratade med min värdfamilj för första gången, fredagen den 13:e
- Hade en otroligt mysig "alla hjärtans dag" med familj, släkt och skoteråkning
- Hade grymt kul utgång med brudarna då vi vann hula-hula kjolar, eller i Linneas fall en cowboy hatt för bästa dans
- Besökte Tvärsen igen för första gången på år och dar

Mars
- Satsade hårt på dansen, ragga
- Beökte samhället Djurmo med Carro, det var en upplevelse som hette duga
- Åkte längdskidor med Tove för första gången sedan mellanstadiet
- Utgång med bästaste Tove
- Utgång igen, under Victoria Secret där jag och Tove av någon anledning blev fotade med modellerna ^^
- Fick hem Studentmössan
- Mässan i Borlänge med företaget

April
- Volleybollturnering i skolan
- Min kissekatt kom till världen
- Gymnasiekursen från helvetet 2 hade sin början, Svenska C
- Världens roligaste studen kick-off!
- Umgicks mycket med malin
- Dansuppvisning
- Innebandy cup i Gbg, förjälva kul!

Maj
- Utgång. Erika var med! :)
- Kreta med företaget!
- Blev av med tandställningen
- Englandbiljetten bokad

Juni
- Lagavslutning med innebandyn
- Falu kalaset
- Mösspåtagning
- Stundenten
- Balen
- Fotbolsskola
- fotodag med Malin

Juli
- bebis katter igen
- fester i Kålgårn
- Almas dop

Augusti
- "Hejdå fest" och utgång med de bästa
- Tog mitt pick och pack och drog till England
- Var på Old Hunstanton
- Första Starbucks besöket
- Träffade min nya vän för livet Linda

September
- Första besöket i London
- Bullbak i England
- Utgång i Peterborough
- London igen
- Besökte Nottingham, löööv the shopping

Oktober
- London igen, utgång med Matilda
- Första hemresan
- Träffa vännerna igen!
- Besökte Springfields och träffade barnens kusiner

November
- Fyllde 19
- Tatuerade mig för första gången
- Hade fotoshoot med Linda
- London och Madame Tussauds
- Party i London med Allard, Linda, Becca och Sandra på On and On

December
- Åkte till Cambridge
- Åkte hem över Jul
- Linda åkte hem för gott
- Nina kom hit
- Jag firar nyår här

Sammanfattning: Detta år har varit så sjukt mycket bättre än 2008 att jag tror jag dör. Seriöst. Förra året var det värsta någonsin, men detta var otroligt bra och händelserikt.

Jag hoppas 2010 blir desamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0