Flashbacks

Lyssnar på musik jag inte hört på ett år eller två.
Det tar en tillbaka. Otroligt mycket med minnen man kan ha till musik!
Det nästan pirrar lite i kroppen när man kommer ihåg saker man inte tänkt på på en lång tid :)
Konserterna, upplevelserna, kärlek, skratt, vänskap....allt!

Käkade för övrigt en maffigt stor megafrukost (ni vet sån där som egentligen verkar vara för stor för en person men egentligen inte är det) för en gångs skull! Och tänkte att jag att jag faktiskt skulle testa att ha blåbär på gröten. Att "mixa nytta med nöje" brukar inte riktigt vara min grej, men förska duger... Så gröt med blåbär (och socker såklart), rostmackor, youghurt, té och juice fick det bli. Var så exhalterad när jag hittade blåbär på Coop gär om dagen, har inte ätit det på evigheter. Så blev ju helt till mig när Lucy köpte dem så jag kan ju inte bara låta dem ligga där orörda i kylen?

Jag skulle ha lämnat dem orörda i kylen...

Efter att ha byggt upp sådana förväntningar om att blåbären skulle smaka "underbart-helt fantastiskt-mat orgasm" gott så blev man så grymt besviken när man upptäckte att blåbären inte ens smakade blåbär...

Jag menar....blåbär ska väl även vara blåa (lila) innuti och inte typ...ljusgröna?
Dessa kan närmast i fråga jämföras med Kråkbär - nej tack!

// Fröken Jagtänkerbaraätagrötmedsockerpåifortsättningenockså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0