Jingle Bells

Kande att det var dags att jag anvande "familjedatorn" for en gangs skull. Aven om det innebar att jag inte kan skriva som vanligt, eftersom det ar ett engelskt tangentbord. Det ar anda lite kul att skriva pa ett annorlunda satt... och inte anvanda min lilla minidator hela tiden. Haha.

Menmen. Idag har jag varit och kikat pa julpjas nr2. Dvs Jacks. Var helt okej faktiskt, och Chloe lyste upp nar hon sag att vi var dar :) Sa det var skoj det med. Aven om Lewis pjas var roligare i sig...

Men nog om det. Har precis fatt hora att det antagligen kommer bli mycket vin pa lordag eftersom vi ska se pa X-factor finalen hemma hos Dave och Penny. Haha, det blir nice det. Jag tanker da inte klaga iaf kan jag lova.

Nu haller ja pa att hungra ihjal men far vanta ett tag till innan det blir middag....Lucy ar ivag med sina foraldrar och kollar pa Lewis show nu. Sa jag ar ensam hemma med Jack...ska snart tvinga honom att stada och sedan glo pa tv. Vi far se hur det gar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0