Kids

Idag är en sådan dag när man är så sjukt trött att man nästan inte vet vart man ska ta vägen.
Turligt nog så har jag sovmorgon imorgon, vilket jag kommer utnyttja.
Tråkigt nog är inte ens klockan 9 här än så det går inga bra filmer på tv förren om en halvtimme. Vilket I-landsprobem jag har!

Kom på att jag egentligen borde skriva något intressant, men vad gör man om man inte har något intressant att skriva om? Att Lewis gick runt och skrek "I am an Liten Bajs" idag när vi gick hem från skolan var ju iof ganska kul. Och att Chloe lärde sig hela kroppen och att räkna på svenska efter vägen var ju trevligt det också. Jack har det lite svårare...eller så är ha helt enkelt inte intresserad. Vad vet jag liksom?

Nu kanske ni frågar er varför Lewis kan säga just "liten bajs". Detta beror helt enkelt på att lill skit är för likt little shit och att jag inte vill lära de små liven allt för fula saker. Så nu när dom frågar vad "liten bajs" betyder så ler du bara och säger att det betyder litet barn. Elak? Inte då ^^


MGMT - Kids

Kommentarer
Postat av: emma

hahah gullig han är som går runt och säger så (: vad ska du hitta på i veckan sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0