No sleeping at night



Julmarknad i Crowland. Linda och jag inhandlade godis. Sura flaskor och mintkola med choklad. Eller något sånt.

Galet utsmyckat hus! Och på denna bilden ser man inte ljusen som dom lagt över HELA gräset. Extremt? Lite.

Lite av julbordet.

Lite mer. Måste säga att vi lyckades otroligt bra med tanke på utbudet här omkring! Jag är stolt över oss Linda! Bra jobbat! Speciellt du som gjorde potatisgratängen, omeletten, köttbullarna och fixade iordning skinkan!

Vi fick dock en engelsk dessert. English christmas pudding. Typ fruktkaka med Brandy i, och så hade vi Baileys grädde till det. Grymt gott med den grädden vill jag lova! Och självklart blev det en del vin. SOm vanligt ^^ haha. Glodde på X-factor och nu sitter jag här igen. Grymt trött efter all matlagning osv. Menmen, that's life. Man kan inte alltid vara på topp.

17 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Linda

oj gjorde jag så mkt.. hihih=) gott var det i alla fall, tkt dina frallor allt var i topp jag:D

2009-12-05 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0