That's what you get

Jag har nästan lust att spetsa pojkarnas milkshake med sömnmedel. Så dryga har de varit idag! Usch. Hatar när dom inte lyssnar.

Annars har dagen varit helt okej faktiskt. Inte gjort allt för mycket, men ändå fått en del uträttat. Tvättat....3 eller 4 maskiner mer tvätt till exempel! Very exciting. Såg på "Flickan som lekte med elden" hemma hos Linda också, very nice! Vi har väntat som bara den på den filmen! Får se när jag kan få chans att se sista filmen också. Var lite synd att dom tog med så lite från boken, och att allt gick så fort. Även läskigt att dom fokuserade så pass på när Lisbeth och Miriam har sex...hm. Linda var chockad ett bra tag efter det. Haha. Men den var helt okej ändå måste jag säga! Även om boken och första filmen är bättre. 3 av 5.

Kom på att jag inte gav någon recenssion över "Inglorious Basterds". Kan ju säga att det var en väldigt blodig och rå film. Och som vanligt rätt konstig när det är Tarantino som regisserat. Men jag måste säga att jag gillade den, skulle vara riktigt coolt om det hänt på riktigt. Dock har Brad Pitt en otroligt ful dialekt och ett underbett i filmen som man undrar skarpt vart det kom ifrån. Men over all, om man inte blir äcklad av att se människor bli skalperade, och om man gillar blod så är detta en mycket bra film! 4 av 5 toasters. Kanon kul!

Är skapligt sugen på godis och choklad just nu. Helt galet. Kanske man kan lura med sig Linda till Coop? Eller kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0