The End Is Near

Åker 22 minusgrader och en halvmeter snö och möts av grönt gräs och plusgrader.
Det är konstigt hur mycket det skiljer sig mellan länderna.
Jag menar, innan jga åkte hem så var det ju snö även här!

England är weird.

Läste förresten en serie idag i The Daily Mail. Där var det en bild på två Al-Qaida gubbar som pratar med varandra och har kommit fram till det bästa sättet att skapa kaos i England. Nämligen att få det att snöa. Som jag tidigare nämt så stannar hela landet av och faller i snökoma. Så kanske är det bra att det bara regnar lite smått och på sin höjd blir lite kallt nu istället?

Känner att jag kanske borde skriva en årsresumé imorgonbitti...men vi får se om jag orkar. Det känns liksom som att det skulle kunna ta rätt lång tid att fylla i. Jag menar, det har ju hänt rätt mkt.

Har viktigare saker att göra. Typ som att sova, och välja outfit i kvällen.

Första nyåret i ett annat land, utan min familj, utan min vänner, med ny "familj" och grannar och bekanta. Men det blir nog trevligt! Jag menar kinamat, vin och singstar kan väl inte gå fel?

Nyårsafton English-style!!! Fränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0