Tired of waiting

Är helt sjukt trött så det finns inte.
Hade sovmorgon idag och kunde åtminstonde ligga och dra mig till 10.
Men det hjälpte inte alls. Har sovit otroligt dåligt. Varför vet jag inte.
Menmen, så går det. Har åtminstonde gjort något idag. Städade inne på kontoret eftersom Lucys föräldrar ska bo där inne på torsdag. Det tog två timmar. Just det TVÅ timmar. Och då har jag inte dammsugit där inne ännu! För det får John göra. Bläh. Galet vad mycket damm det var där. Men nu är det gjort.

Har väl egentligen bara strykning kvar för idag, vilket inte tar så lång tid. Men är som sagt så sjukt trött. Så jag stannar nog i sängen ett tag till ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hahah det har du fan rätt i ;) vad gör du denna tisdag sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0