We won't celebrate sundays

Denna söndag har jag jobbat!
Kors i taket. Men det gjorde mig inte ett dugg.
Sov till 10 ungefär. Slog in lite julklappar, började plocka lite med saker och packa, åt frukost, strök en massa kläder, åt donken mat, sytt lite och storstädat i köket. Det sistnämnda var lite grooose. Meeeen, vad glada dom blev när det var rent. Imorgon ska jag ta hand om pojkarna och så lär jag städa mitt rum, tvätta och packa ihop det sista, sedan...seeda är jag klar för att åka hem hem en sväng. Det kommer gå fort...det kommer bli toppen :) Även om man lär säga hej då till Linda :(

Ska ändå bli så grymt skönt/kul att komma hem en sväng!

Kommentarer
Postat av: stefanie

Hej! Jag såg på din bloggdesign att du har en mugg från Starbucks. Vad kostar en kopp kaffe på Starbucks? På Starbucks finns det såna termosar, vet du vad de kostar?



Ha en bra jul!

2009-12-25 @ 15:56:44
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0