Another day

Är nu hemkommen från London, Bushey, Matilda.
Har varit en rätt händelserik helg!
Igår så tog jag och Linda vårt pick och pack och åkte till London för att gå till Madame Tussaud's (isället för att shoppa för en gångs skull). Vi fick köa i ca 1 och halv timme för att komma in, men det var det värt! Och etfersom vi varit smarta nog att skriva ut en kupong så vi fick gå in för halva prsiet så var det ännu mer värt det! Etfer att ha rusat runt bland "kändisarna" gick vi ner till "The Scream" som låg nere vid "The Chamber of Horror" inne på Madame Tussaud's. Där är det riktigt människor som skrämmer folk istälelt för dockor. Var redigt läskigt när en kille kröp som tjejen i exorcisten, duktigt jobb! Annars var det mest läskigt att en av de som jobbade som "monster/spöke" där ville att vi skulle sjunga svenska nationalsången. Hm. Sedan blev det att åka en tur med ett slags tåg genom hela faderuttan. Vilket var rätt skoj det med.

Efter besöket på Madame Tussauds tog vi oss hem till Matilda i Bushey där vi frossade i mat och kladdkaka. Galet vad mycket vi åt. Efter det så blev det att glo på X-factor och färga hår. Mitt hår blev grått istället för mörkt askblond som jag skulle ha....la i en annan blond...så NU är det nästan askblond....fast lite grått. Vi färgade även lindas hår som nu är en nyans mörkare - snyggt! Och Matilda la i lite slingor vilket också blev riktigt nice! Fick även inspektera Matildas Second hand inköp. Galet vad kap hon har gjort!! Kikade sedan lite på Bridget Jones Dagbok innan vi tillslut somnade runt halv 2 - tiden.

Idag blev det att stressa till Bussen och försöka hitta hårfärg...det gick inge vidare tyvärr. Men köpte bindor med medföljande läppglans (skumt, jag vet!). Man får nämligen med ett läppglans som är värt över 100 kr nu när man handlar bindor. Haha, så fint. Lika bra att passa på då...

Nu sitter man alltså hemma igen, och funderar lite. Jag tycker mitt hår är grått men Lucy och John tycker den här färgen är finare än min förra blonda :D haha. Jadu, vi får se vad det blir med det här. Kan iaf säga att jag INTE rekommenderar Garniers Belle colour eller vad den nu hette, med nyans mörk askblond. Om du är blond och använder den så blir du gråhårig. Fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooh nice med halva priset! Var fick ni tag på sånna kuponger? :)

2009-12-01 @ 01:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0