Give 'Em Hell, Kid

Redan tisdag! Dagarna går så otroligt fort. Är nu bara sex veckor tills jag kommer hem igen :O
Är alltså bara sex veckor kvar till Jul. Helt galet. Måste börja fixa julshoppingen ordentligt nu. kanske man kan hitta något bra i helgen? Får se. Annars har jag ju chansen på tisdagen efter också när man ska träffa Tove och Erika! Ska bli kul och se hur de klarar sig i stora staden hihi.

Ursäkta för att jag skriver en massa trams, men det blir lätt så när man är jag.

Sitter för tillfället och dunkar musik på spotify eftersom jag känner att det skulle vara lite pinsamt att stå nere i vardagsrummet och dunka musik på högsta volym och dansa samtidigt om hon med strykningen kommer förbi, så jag tror jag väntar tills efter hon har varit här. Haha. Iof har jag väl inget emot att göra bort mig...men ändå. Det säkra före det osäkra.

Det är galet vad man njuter när inte pojkarna är hemma. Haha

Kommentarer
Postat av: frida

nice nice, haha nej det är inte så bra för just nu är typ allting emot mig, fattar inte hur jag lyckas! skulle aldrig åkt hem :P

2009-11-10 @ 12:12:20
Postat av: rebecka

Hej allt väll idag? (:



Kika gärna in i min blogg och ställ en fråga i frågestunden. kram (:

2009-11-10 @ 13:59:03
URL: http://reeebeeeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0