I'm gonna find another you

Haha. Trevligt att få sms av sin mor!
Skickade ett sms direkt efter att jag tatuerat mig till min syster.
Fick svar nån timme senare.
Nu....två dagar senare hör mamma av sig. Snabbt ^^
Bra att det inte blev några protester iaf. Men för att göra saken klar för dem som inte fattat vad det är än (tatueringen alltså) så är det ett tecken för skorpion. Alltså stjärntecknet. Sök på zodiac eller stjärntecken på google så kan ni hitta lite bilder.

På tal om annat så satt jag och skrev med Tobias igår. Vilket var rätt trevligt. Blev väldigt sugen på att planera en "jorden-runt" resa odentligt, vilket det blev rätt mycket snack om. Menmen, blev även fint snack om telefoner, Ipods, kameror och datorer. Haha, vackert!

Har iaf bestämt mig för att skaffa ny telefon när jag kommer hem sedan. Ska bli en Sony Ericsson igen.
Och mamma, en Ipod touch i julklapp skulle vara mer än bra. Det skulle vara underbart! ;)

Annars så är jag bara allmänt trött idag och känner mig som en pensionär. Linda är likadan...eller så är hon bara slö. För ingen av oss orkar gå över till den andra. Haha! Menmen, gör inte så mycket. Blir en tidigt kväll ikväll helt enkelt. Vilket kan behövas.

London och Madame Tussaud's i helgen, samt Bushey och Allardskan :)
Det blir bättre än bäst. Mums. Vill ha helg nu!

Nu lär jag kissa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0