Jimmy Choo for HM

Ingen kan väl ha missat att Jimmy Choo släpper en kollektion på H&M i helgen?
Eftersom jag och Linda ska till London på lördag funderar vi skarpt på att gå dit och kika (om det inte blir kaos där, vilket dom varnar om på hemsidan). Har tittat på HM's hemsida och hittat en del riktigt fina saker!

Här är mina favoriter:

Priserna står i Brittiska Pund (£) eftersom jag kollat på Storbritanniens hemsida

Har du hittat någon favorit? :)
Jag skulle då inte ha något emot att utöka garderoben med något av det ovan! Får se vad plånboken säger på lördag...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: okej okej, det låter ju bra! =)

2009-11-12 @ 17:54:01
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0