Lifestyles of the rich and famous

Har upptäckt att man förändras lite och upptäckt lite nytt här borta på andra sidan havet.
  • Håret och naglarna växer ungefär dubbelt så snabbt tack vare vattnet här.
  • Håret blir även risigare om man inte har bra schampoo.
  • Engelskan är lite annorlunda mot den man får lära sig i skolan eftersom Engelsmännen använder mycket ord och uttryck som man aldrig hört förut, vilket ofta beror på att det är slanguttryck osv.
  • Det finns inte mycekt snygga killar att tala om i det här landet.
  • Man blir nästan automatiskt shopaholic av att vara här en längre tid eftersom det är så otroligt mycekt billigare att handla här än hemma. Jag som annars brukar tycka Gina är relativt billigt har nu börjat tycka att det är dyrt. Varför köpa en klänning för 300kr när du kan köpa en nästan likadan här för 50?
  • Man ökar ut skosamlingen! Detta kan både jag, Linda och Matilda intyga. Precis som med kläder så kan du hitta mycket billigare skor här (och snyggare med bättre kvalitet!). Jag har hittills under 3 månader hunnit utöka min skosamling med 9 par skor. Ja, du hörde rätt. 9!
  • Du blir mer självständig som person och testar på nya saker.
  • Du får uppleva ny matkultur och andra middagstider (inte det bästa egentligen...)
  • Du börjar fundera på om det verkligen är värt att skaffa barn.
  • Din musiksmak kan förändras drastiskt, till det sämre. Förslag på detta finns nedan.

N-Dubz - I Need You
Sedan när tyckte jag om sån här musik liksom? (sedan idag tydligen) Måste dock säga att refrängen är rätt medryckande. Haha. Första gången jag hör facebook nämnas i en låt tror jag också. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0