Ljuspunkt

"What's the matter with your hair? It's getting lighter every day!"

Fin fråga från John som undrar hur jag kan byta hårfärg så snabbt.

Svaret är helt enkelt att jag duschar. Och använder lite silvershampoo när jag tycker det behövs. Haha. Ingen mirakulös förvandling direkt. Men kul att det syns ^^

Har fått andra fina kommentarer här borta i england också!

"You're very smart for an 18-year-old!"

Sa en 26-årig Nya Zeeländska när vi förfestade på ett Hostel. Jag kan bara drömma om vad fasen hon har träffat för andra 18 åringar egentligen. Men jag antar att jag tar det som en komplimang.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Ingen fara!

Okej..det är nästan det jag oroar mig mest för att inte lära känna någon annan.. men det kommer väl :)

2009-11-11 @ 23:51:30
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: annelie

..måste bara säga att jag gillar din blogg! =) den ska jag nog följa i fortsättningen :)



Du jobbar som barnflicka antar jag? Vart i Uk bor du? :) kram

2009-11-12 @ 09:16:20
URL: http://ithinkifoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0