rubrik

Oj, herre gud. kors i taket. tack å lov. hujeda mig och allt sånt där.
bloggar jag innan det blivit eftermiddag/kväll idag? :O
vad kan det betyda? har jag blivit bättre?

ja, det kanske jag har. men känner mig inte så pepp ändå.
snarare väldigt ofräsch, äääääven om jag tog ett långt skönt bad igår.
men antar att det beror på min sargade hals och röda nylle.
blir typ uttorkad av medicinen eller något, haha.

idag är det fredag, vilket känns rätt skönt måste jag säga.
men tråkigt nog blev det inget bokat London denna helg eftersom jag så passande blev sjuk.
får se om det kanske blir en dagstur i helgen ändå ;)
annars så blir det London nästa helg....och nån dag veckan efter det! Så man får träffa sina bruds :)
kom även fram till att nu i helgen är det bara sex helger kvar tills jag kommer hem :O
galet vad fort det går, men jag klagar inte!!

måste även meddela att det känns väldigt vuxet att få en massa mejl om lediga lägenheter var och varannan dag. flytt när jag kommer hem nästa år? vi får se. om jag får jobb där så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0