Who says

Efter att ha fått klagomål från grannen så kände jag att det var dags att ta tag i saken. Efter ha haft "semester" i lite mer än en vecka så är det återigen dags att ta tag i bloggandet. Till mitt försvar har jag faktiskt haft en del att göra och då istället prioriterat bort bloggen, menmen. That's life. Ska försöka uppdatera lite nu iaf. Haha.

Förra helgen blev det som sagt London. Där mötte vi upp matilda (jag och Linda) och det blev en del shopping. Senare mötte vi även Becca och Sandra vilka vi sedan gick ut med på kvällen sedan. Efter att ha förfestat i en 20 000kr/månaden lägenhet drog vi till Piccadilly och hamnade på On and On där vi efter att ha gått upp en våning fick vip-band. Ja, så går det när man är svensk. Men eftersom jag gått i högklackat hela dagen så höll mina fötter på att dö så jag och Linda drog oss tillbaka till hostlet efter att ha sprungit barfota över hela Trafalgar square. Hostlet var överdrivet fint och jag och Linda kände oss under frukosten som ett par utstötta... men det gick bra. Sedan skiljdes vi åt efter att ha fikat med matilda och några av Lindas kompisar vid Starbucks. Blev lite mer shopping och sedan åkte vi "hem".

På tisdagen blev det London igen, denna gången för att träffa Tove och Erika. Vilket var otroligt trevligt :) Blev ännu mer shopping, och självklart KFC, lite fotande osv. Hoppas att dom hade det trevligt de dagar de stannade!

På torsdagen kom Caro hit. Min familjs förra au pair. Det var riktigt kul! Pojkarna blev väldigt entusiastiska på fredagsmorgonen sen när de upptäckte att hon var där. På kvällen blev det sedan Body Shop party då en massa julklappar inhandlades och kvinnorna i huset lyckades göra slut på 10(!) flaskor vin! Jag och Linda var dagen efter väldigt glada att vi bara druckit ett glas. Vi tog oss in till Peterborough där vi tänkte skaffa oss en tatuering. Vi bestämde oss sedan när vi var där att vi ska göra det imorgon (måndag) istället. Så ja, tatuering ska fixas.

Nu blev det ett ganska långt och kanske ointerssant inlägg. Men det är så det blir när man inte skrivit av sig på ett tag. Ska försöka uppdatera lite snart igen. Kommer kanske bilder från när jag och Linda fotade idag ;) Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0