Wonder pets

Ja, det är det fina program jag sitter och tittar på nu. Lewis sitter och sjunger med i signatur melodin och jag kan inte annat än skratta. Haha. Wonder pets handlar om en hamster, en kyckling och en sköldpadda som räddar andra djur. Lite gulligt kanske....när man som sagt är 4. Menmen. Ska väl kolla på film med "sjuke" Lewis idag också. Blir nog ltie kung-fu Panda eller ngt sådant. Känns bra.

Något annat som kännsbra är att jag fick en gratis tröja idag! Ja, precis. Gratis! vi har hittat en tröja här i huset som ingen vi känner vill veta av. Så....jag fick den. Den är redigt skön och rätt fin. Min storlek är det också. Hm...undrar hur det kom sig?

På tal om annat känner jago ckså för att bli lite fysisk aktiv. Dvs att tyg gå ut och gå, springa runt lite eller bara göra något liksom. Vilket tyvärr inte kan göras allt för mycket under dagarna när man är hemma med "sjukt barn". Iof har jag väl inte känt allt för mycket för detta förut...men nu jävlar. Får väl nöja mig med lite wii idag. Även om himlen är blå ute och solen skiner för fullt. Kan även nämna att det inte känns som att man är i slutet av november direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0