You'll never be the same

Ibland är det konstigt vilka vändningar livet tar.

Om jag vetat det jag vet idag, hade jag då gjort några ändringar?
Visst ångrar man saker man gjort i livet, men...ändå inte.
Jag kan säga att jag skulle ha velat ändra på vissa saker men det är inte sant.
Jag skulle antagligen ha gjort om samma sak ändå.
Man får lära av sina misstag och försöka igen.

Och om några år kommer jag sitta igen, skulle jag ha velat ändra det där?
Nej, livet får flyta på som det gör. Tänk framåt och inte bakåt så bruakr det mesta gå bra :)

Nu ska jag ta tag i livet och gå ner och göra iordning lite mat till barnen, innan de svälter (vilket jag inte tror att de gör...tyvärr)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :D

2009-10-29 @ 19:08:52
URL: http://modiigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0