Dagens Cheweee fakta!

Idag börjar jag då med "dagens Cheweee fakta". Jag och Linda köpte två lådor igår och varje bar av dessa Cheweees har olika fakta på sig. Jag talar då inte om innehållsförteckning utan riktig fakta. Såhär kommer nu några av dem som blev uppätna igår (de är på engelska, bara så ni vet)


  • Sharks have eyelids but don't blink
  • Lions can't roar until they're 2 years old
  • A hen lays about 300 eggs per year
  • A hummingbird's heart beats 615 times a minute
  • Chickens with red earlobes produce brown eggs
  • A bluewhale's tounge is so big that 50 people can stand on it
Hur många Harvester Cheweees jag och Linda egentligen åt igår låter jag lämnas till endast spekulationer. Ni får gärna titta in imorgon efter fler Cheweee fakta! Tack och hej.


Iof så kommer det antagligen fler inlägg idag, men jag menar...allt kan inte handla om Cheweee. Eller...det kanske det kan? Äh, jag vet inte. Hörs senare iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0