Don't look back in anger

Jag vet, jag uppdaterade nyss...men jag måste göra det igen. Bara för att...
Det känns som att fok glömmer allt för fort. Folk glömmer andra människor som tidigare har varit en ganska stor del av deras liv, om man inte påminner dom vill säga.

Jag satt och kikade runt lite och började fundera hur många det är som har glömt bort mig bara för att saker har ändrats så mycket. Jag menar då inte det att folk skulle ha glömt mig bara för att jag åkt till England, uten mer att folk har glömt saker som var förr. Eller ja, förr och förr...för en tid sen helt enkelt. Jag minns de flesta människor som gjort intryck på mig under åren ganska bra, och tänker på dom ibland. Det får mig även att fundera om jag har lämnat något intryck hos några så att de kommer minnas mig lika bra som jag minns några av dem. Det  verkar helt enkelt som om väldigt många glömmer allt för mycket alldeles för enkelt, så kanske borde man ta sig en extra funderare så att inte du glömmer bort någon som förut varit väldigt speciell för dig. För vem vet vad just det minnet kan leda till i framtiden?

Kommentarer
Postat av: Linda

Börjar nästan att gråta när jag läser dethär^^ Fiiint Stina:D

2009-09-02 @ 20:41:46
URL: http://wakingupknowing.blogspot.com
Postat av: Stina

Ååh, tack Linda :) Som sagt, jag kan vara lite djup och filosofisk när jag vill ;)

2009-09-03 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0