Don't worry, Be happy

Efter många om och men ligger jag i sängen igen. Hade tänkt se på film, men dvd:n på min tv vill inte funka :( så då blev det bara vanlig tv. Min dator är ju tyvärr för liten för att ha CD/DVD grej i sig. Iof hade jag kunnat ladda ner en film, men det orkar jag inte. Vet inte om jag håller bli sjuk eller någe för så här seg brukar jag aldrig vara. Känns som att jag inte sovit på flera dagar! Ont i huvudet har jag också, lite krasslig i halsen...men det kan också bero på att jag kanske sovit för länge istället? Vet inte. Kroppen är en konstig manick.

Just nu längtar jag lite till kvällen, förhoppningsvis god mat och sedan Idol och Choklad! :) Tänker nog gå och lägga mig tidigt ikväll sedan, så man mår som man ska imorgon. Usch vilken tråkig uppdatering idag. Jag får ta och tycka upp mig lite! Senare idag kommer iaf bilder från gårdagens promenad. Vi lekte lite med lång slutartid osv.
Får se om det dyker upp något annat kul idag också :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså du vill ha en god man ikväll :D hahah..

2009-09-15 @ 15:19:07
URL: http://wakingupknowing.blogspot.com
Postat av: FEBB

JA JAG FÖRSTÅR DET! MAN FÅR NJUTA NÄR DE VÄL FINNS DÄR. och tack så mkt :D

2009-09-15 @ 15:39:33
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: nathalie

Sv : haha jag menar det :D some people just dont get it <3 aa, hoppas du får det kul i englaaaand! Puss!

2009-09-15 @ 15:44:06
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0