En Shopaholics bekännelser

Ja, nu är det inte jag som är shopaholicen som min rubrik syftar på, även om man nu skulle kunna tro det. Nej, det är faktiskt Linda som är det ;) Haha. Efter att ha sprungit runt i Peterborough i 5(!) timmar och letat runt i butiker, fikat på Starbucks och ätit nyttig mat på Donken så är man äntligen hemma. En rad inköp blev det också! (bilder nedan) Är redigt nöjd med dem kan jag lova! Med tanke på hur mkt billigare man fick dem mot deras originalpris ;D Haha.


Dagens Outfit: Jeans från JC (gaaaaamla)
Linne från Lager 157
Bolero från H&M
Väska från Primark
Smycken: Armband köpt på Kreta och ett Halsband från Pilgrim



Dagens inköp: Skor från NewLook 10£
Mascara, ögonskugga, puder, consealer och dag creme köpt på Boots, märke No7 för en sammanlagd summa av 18.75£
Så lade ut 28.75£ (ca 345kr) på detta idag. Om jag inte haft kuponger, handlat på REA eller utnyttjat 3 för 2 erbjudanden hade samma saker gått på 47.25£ (ca 567kr) Så jag är riktigt nöjd ;) Haha.

Ibland är det bra att vara snål... för den som spar, han har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0