Guilty Pleasure

Har precis ätit som en häst, igen. Fick favorit rätten här! Vilket är English Curry :) Chicken Korma, Tikka Masala, Nan bröd, olika slags ris samt någon potatis och spenat röra - mums!

Nu kommer Linda över också. Vi ska se på gårdagens Idol, eftersom tv4 play suger så pass mycket att man inte kan se på kvällens program än. Snacka om frustrerande!

Och på tal om något helt annat så pratade jag med Matilda på telefonen för nån timme sedan, det var skoj! Pepp pepp pepp kan jag lova på lördag. Peeeerfect.

Nej, nu blir det Idol - Utan onyttigheter för en gångs skull!

Jag måste förresten köpa en mörkare foundation! Mitt ansikte är ju blekare än resten av kroppen :O haha


Kommentarer
Postat av: A2K

Hehe, hur är English curry?



Sv: Jo, dom ligger rätt efter i vissa landsbygder här med. Finns ju annars en English Shop i Sthlm där dom säljer lite UK-food. Hehe, tack tack, det var bara min fjärde intervju, men man växer. Du känner kanske inte duktiga rappare från UK?

2009-09-30 @ 22:36:22
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0