How can I keep from Singing

Dagen har hittills varit otroligt skön, vilket iof kan bero på att jag sovit så bra inatt? Det var inte så konstigt att jag gjorde det iaf med tanke på hur lite sömn det blev i helgen. Haha. Men har även sett att jag helt plöstligt har fått en massa fler besökare än dag än någonsin tidigare. Heja! Så det gör mig självklart väldigt glad att nån får för sig att läsa just min blogg :)

Menmen, tänkte berätta lite mer om helgen i London nu iaf så att ni får veta lite mer helt enkelt. Jag och Linda åkte alltså först till Peterborough på lördagen och skulle där vänta på bussen. Det som var grejen var att vi kollat fel på vår avgångstid så vi hade därmed TVÅ timmar att ta död på i Peterborough istället för en. Men vi gjorde det bästa av situationen och handlade istället Ben & Jerry's glass för 1.99£ och satt och åt den framför the Cathedral. Vi inhandlade även lite produkter på Boots.

Sedan var det en lång busstur på ca 2,5-3 timmar eftersom vi fick åka lite av en omväg när M1:an (motorvägen) var avstängd. Men tillsist kom vi fram. Vi tog oss till Victoria station där vi fixade dagspass för tunnelbanan och letade oss sedan fram under jorden för att på bästa sätt ta oss till vårt Hostel som låg på Borogh High Street. Efter många om och men så hittade vi tillslut vårt Hostel St. Christophers Inn-Village vilket jag verkligen kan rekommendera! Härlig atmosfär, bra personal, gratis frukost och bra pris! Vi betalade endast 8.99£ per person och natt. Efter att ha fått nycklarna till våra rum och sedan tagit oss tillbaka till tunnelbanan så tog vi oss till Oxfordstreet där vi åt mat på KFC (Kentucky Fried Chicken) vilket var över förväntan. Donken, släng dig i väggen ;) haha. Sedan var det dags för det omstalade Primark! :O Går ungefär att jämföra med Ullared. Otroligt mycket folk, otroligt mycket kläder osv, och otroligt bra priser!

Kläderna på bilderna nere samt allt annat som köptes till (förutom örhängerna) gick på en sammanlagd summa av 40£ - Gaaalet! Jag gillade det skarpt :) Efter det så var klockan rätt mycket och vi åkte tillbaka till Hostlet och gjorde oss iordning, öppnade en vinare och blev vilda. Vi träffade en trevlig kille vid tunnelbanan som hette Cedric som skulle in på Penthouse och tyckte att vi skulle komma med. Efter många om och men så hamnade vi faktiskt där också. Rabatt fick vi på stället också, tack vare nån annan Kille. Haha. "utslängda" blev vi med...för mycket att dricka. Haha, men det var röj och väldigt skoj :)

Söndagen spenderades med att äta frukost på Hostlet, dra till Big ben och London Eye och kika, samt lunch på donken. Sedan var det att fara hem. Men kan lova att det var trevligt :) Blir lite mer turistande nästa gång. Om två helger! Jippie. Nu till helgen blir det nog utgång i Peterborough, efter Chloes kalas. Och om tre helger blir det nog Cambridge, eller Nottingham. Skoj!

Oj, inlägget blev längre än jag räknat med :O Menmen, hoppas ni gillar det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-07 @ 17:13:42
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-07 @ 17:44:56
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jätte söt blogg ;) Allt bra?

2009-09-07 @ 18:21:48
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv; Tack! det är helt okej, har väldigt ont i huvet bara :/

2009-09-07 @ 18:27:23
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

okej, vad roligt :D

2009-09-07 @ 18:56:17
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv; det hoppas jag me!

2009-09-07 @ 18:59:44
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: nea

Den har jag också åkt :) haha

2009-09-07 @ 19:55:53
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Postat av: Tina

Din rubrik är en jättesöt Enyalåt visste du det ?:)

2009-09-07 @ 20:19:44
URL: http://tiiliaberg.blogg.se/tiiliaberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0