I mitten av äckel

Sitter nu denna morgon och tänker på hur extremt skitigt det måste vara i mitt rum här just nu. Heltäckningsmattan gör inte saken bättre. Usch! Igår så blev jag attackerad av några småsmå bruna insekter som var extremt snabba, sedan var det en gigantisk spindel (huuu då!) som kröp runt framför dörren när jag skulle gå ut. Jag hatar verkligen spindlar, så när den var så stor så belv det nästan en panikkänsla av äckel. Usch! Sedan efter att ha varit hos Linda en sväng så kommer man tillbaka endast för att se att den är en SKALBAGGE mitt på sängen! Vafan liksom? Så det var bara att ta till "mord" på denna insekt precis som jag gjort på spindeln genom att mosa dem med papper (dom små bruna var för små och för snabba för att dö). Och ändå säger Lucy och John att rummet är renare nu än när deras förra au pair bodde här... Ehrm. Känner för att snabbt byta sängkläder, dammsuga och damma av allt med bakterie samt insektsdödande medel. Vi får se hur det går med den saken. Äcklet ska bort iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0