It's not a fashion statement

Har varit på promenad genom Crowland med Linda i det blåsiga vädret. Trevligt, men lite kallt. Lite bilder blev det också, men dom får komma upp imorgon istället :) För just nu är jag lite trött. Menmen, blev även att kolla på The Decent "hemma" hos Linda. #:e gången gillt då tror jag? För min del. Haha. Tyckte dock inte att den var lika äcklig nu längre ;) Kanske helt enkelt börjar bli mer och mer avtrubbad för sådant?
Imorgon så blir det att gå upp och få pojkarna iordning inför skolan. Sedan är jag ledig till klockan 3....typ. Ska göra lite saker här hemma bara. Sedan på kvällen far jag och Linda in till Peterborough för att träffa en annan Au pair vid namn Juliana (eller nått liknande). Det blir nog trevligt....hoppas jag.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0