Makeup can't hide that face

Eftersom jag inte har så mycket till liv så tänkte jag tipsa er om några ansiktsprodukter jag införskaffat på sistonde :) Jag talar då om Neutrogenas Visibly Clear serie. Jag har lite av en problemhy, jag menar inte att jag har mycket finnar eller så, tvärt om. Jag är istället väldigt torr i ansiktet och får röda prickar och/eller fläckar vid näsan eller hakan på grund av det, men efter att jag börjat använda dessa så har dessa fläckar faktiskt börjat försvinna mer och mer för varje dag! Så kanske är det värt att testa om du har liknande problem som jag? :)


Detta är då de produkter jag har från serien!

Kommentarer
Postat av: Finnar

Hatar finnar! Som tur är försvinner de ju oftast med tiden :)

2009-09-15 @ 17:14:36
URL: http://www.bra-hudvard.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0