Nottingham (Lördag)

Har varit grymt dålig uppdatering här på sistonde. Eller ja, i fredags och igår...och idag iof. I fredags orkade jag helt enkelt inte, och på Lördagen hade jag verkligen inte tid. Idag har jag sovit bort mer än halva dagen. Men nu kommer det iaf!

Igår åkte jag och Linda och besökte Nottingham. Vi hade tänkt att vi skulle shoppa, se på Sherwoodskogen, kolla in en marknad som var och lite sådant. Det blev tyvärr inget Sherwoodskogen eftersom vi inte riktigt visste hur vi skulle ta oss dit. Så det får bli nästa gång. Där emot så var vi på en marknad vid Nottingham Castle och shoppade järnet nere på stan! Bilder kommer nedan;



Obligatoriska Starbucks bilder ;)

En kille som var grymt bra på trummor - på cykel!

Jag står så stiligt... Utanför Nottingham Castle

Nottingham

Linda and the shoppingbags

Nottingham Station

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0