Sex on fire

Dag 2 denna vecka är då nu avklarad. Snacka om att det har gått fort! Idag var jag då som sagt ledig också, så väldigt mycekt tid spenderades i sängen och jag kände mig allmänt hängig. Men efter att ha ätit pasta med pesto, druckit ett glas vin och sedan gått till affären med Linda och handlat Harvest Cheeweee (nån slags fling bar med choklad i) så känner jag mig numer pigg. Eller ja, är väl lite dagvild i huvudet eller så kanske. Men det är ju som det brukar. Måste även berätta att på dessa Cheeweee grejer så finns det alltid något fakta som står på dem. Jag tänkte att jag ska rada upp de fakta vi fick på dem idag i ett inlägg imorgon så ni får se :)

Förutom det jag nämnt ovan så har vi även bokat och fixat biljetter till bussen till London på lördag morgon. Så nu är det avklarat och det blir att fara ner för en trevlig helg där nere. Har även fått veta att jag kanske kommer att komma hem på besök rätt ofta sedan i vår :) Det tyckte jag lät rätt trevligt.

nej, nu ska jag sova och försöka komma ihåg att jag ska skicka över en låt till Linda imorgon (<--länk) och att vi ska skriva ut uppgifterna för Hostlet. Just det, ska kanske försöka jobba på en ny bloggdesign och ny header imorgon också...eller ja...senare idag kanske man säger?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

mycket bra låt det. sex on fire! yiha.

2009-09-16 @ 08:03:08
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0