Strawberry Swing

Jag var den som vaknade först i huset idag (förutom Lucy), vilket aldrig hänt förut. Så det var en ny upplevelse. Men det gick bra :) Pojkarna lyssna reltativt bra och var glada efter att ha sett lite Ben10 på tv.

Just nu springer jag runt i hälften "pyjamas" hälften mjukisbyxor, med otvättat hår - mysigt. Känner att jag behöver ta en dusch och fräscha upp mig lite.

Idag ska det även blir lite bullbak här på Burghley close :) Ska bli intressant att se om det funkar. Speciellt med tanke på att dom inte har strösocker här (!). Ska testa att baka på torrjäst för andra gången i mitt liv. Förhoppningsvis blir det ingen katastrof, för då kommer John skratta. Önska mig lycka till!!

Bilder kommer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0