Sunny day

Usch vad slut jag känner mig. Vill bara ligga kvar här i sängen hela dagen och sova! Men det är nog ingen bra idé. Då blir jag väl bara ännu segare. Har iaf fått i mig en massa frukost nu. Inståg precis att klockan är mycket mindre än jag trodde. Har nästan 2 timmar kvar innan jag måste gå och hämta Lewis. Gött! Får hänga lite tvätt och ladda en ny masking, så är det klart för idag också. Har knappt något att göra idag av någon anledning... Kanske gå ut och sola? Det är underbart väder ute! Men dock så har höst temperaturen börjat komma så det är inte så himla varmt ute om man säger så. Hm, vi får se vad det blir helt enkelt. Tänkte att jag skulle ta kort på hur den blommiga kläningen ser ut på så ni får se det senare? Hm, ja...vi får se hur det blir. Nånting måste jag ju hitta på idag!

Önskar att halsen vore helt bra så jag kunde ut och springa lite...menmen. Man kan inte få allt här i livet.

Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

här är det jättemulet

2009-09-22 @ 12:28:10
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0