This Is How I Disappear

Idag har varit en sån där dag när man haft rätt fullt upp och helt enkelt inte har haft tid för bloggnade. Det har dock varit rätt skönt måste jag säga :) Första dagen det har varit riktigt mycket liksom. Tesco's kom hit med alla varor som Lucy beställt så jag packade upp mat och ställde in i kylskåp, frys osv i över en timme! Men jag hade det rätt kul ändå. Haha. Sedan efter lunchen kom Linda hit med sina "barn" och de lekte så fint så, så jag och Linda satt på mitt rum och kikade på datorn, pratade skit och spöken och hade allmänt trevligt.

Just nu väntar jag på min egen middag eftersom pojkarna redan har ätit sin och Lucy kom hem tidigt idag! :O
Väntar även på att Linda ska komma förbi igen så vi kan boka klart transfer till London och Hostel där till i helgen! Mycket bra tycker jag. Kanske blir det lite choklad ätande ikväll också, vi får se.
Känner även att jag måste fixa en bild snart....eller helt enkelt ta lite nya kort. Det är nästan så det kliar i fingrarna. Haha, längtar till helgen helt enkelt :) Menmen, imorgon börjar barnen skolan! Halleluja och allt det där.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0