Why does it rain?

Jag har hittills överlevt dagen över förväntan! Pojkarna har varit helt okej. Lite kinkiga kanske, men inget man inte kunnat hantera. Linda var trevlig och kom över här vid lunch också, vilket resulterade att hon stannade i ett par timmar. Haha. Otroligt skönt å prata av sig lite måste jag säga! Och jag är pepp på helg :) Just nu, så måste jag nog ge pojkarna lite glass...så dom blir mer glada. Eller ja, Jack gillar iof inte glass så han får nog en yoghurt eller nått. Sen är det mer tv för dom, sen milkshake, sen tv igen. Fint liv dom har dom där två alltså! Och nu kom Bob in på mitt rum och hårar också...näe. Dags å bege sig neråt en våning igen. Power rangers med grabbarna är det som gäller. Och om nån timme så blir det lite svullo kväll med Linda - vilket jag tycker låter suveränt!

Over and out/

Kommentarer
Postat av: Marc

oh certainly rains here in England an awful lot. You do get used to it though. Its quite refreshing.

2009-09-01 @ 19:48:31
Postat av: Stina

Yes, maybe is does? But I don't think that it have been raining that much since I've got here though, I think it rains more in Sweden than it does here! Haha

2009-09-01 @ 23:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0