And we're giving it all to charity

Denna morgon skulle jag egentligen ha haft sovmorgon, men istället åkte jag med Pipsa till Stamford.
Underbart ställe! Ser väldigt gammalt och fint ut osv. Gick runt i olika secondhand shopar (fanns hur många som helst!) och fick med mig iaf två saker :) Köpte även på mig lite saker på Boots och New Look.

Tack vare detta är jag helt redo för sängen nu och klockan är inte ens 8. Bra jobbat. Får tvinga mig att vara uppe lite till.

Lagade mat denna kväll också! Tänkte göra köttfärsbiffar, brunsås och klyftpotatis. Då visade det sig att den förbannade köttfärsen var dålig! Så det var bara att slänga....så det blev kyckling istället. Men det blev ok. Även om körrfärsbiffar hade varit en ljuspunkt i denna mörka värld av kyckling. Dom skulle må bra av att äta lite mer kött....men det är väl bara att vänta på alla grillfesterna helt enkelt ;)


(Jag vet att jag har en miljon fräknar redan och att jag gör välrdens ankmin med munnen, men man ser ju färgen iaf)
Färgen heter "kiss me" och kommer från Rimmel, 4.99£


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0