Exciting

Har varit full rulle hela eftermiddagen här idag. Helt galet!

Lewis lyckades sparka Jack i ansiktet så att en tand flög ut (bör kanske nämnas att tanden var lös innan) och Jack trodde att hela munnen var sönder. Det vill säga att det var blod sisådär överallt. Åtminstonde överallt på Jack. Eller ja...på hans händer...och på hakan...och hela munnen. Ja, ni fattar. Men sedan när jag övertygat honom om att det bara var den lösa tanden som var borta så var det lugnt. Ingen fara på taken (puh). Måste medge att jag skrattade lite åt hela händelseförloppet.

Lewis fem år, en liten halvmeter hoppar upp med knät rakt upp i Jacks ansikte (Jack är sju och ganska lång) och lyckas träffa honom rakt på den lösa tanden. han kom sedan och klagade på att han gjort illa knät (?), konstigt. ^^

Kanske jag även bör nämna att Lewis slog till Jack i ansiktet förra veckan också? Fast då med handen och slog därmed ut en tand då med. Vildsinta di där små.

Sedan fick dom något ryck idag när de åt en massa frukt också. Dom hatar frukt. Men dom kanske tog åt sig när jag sa att man blir fet av att leva på choklad och glass, vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0