Fix You

Jag blir alltid så sentimental på kvällarna. Vad det beror på vet jag inte, luften eller ljuset kanske?
Sentimental och filosofisk...så är mina vardagskvällar. Helgkvällarna klassas jag mest som galen. Undrar vad det säger om min personlighet? Lite oberäkenlig kanske...fast på ett bra sätt.

Det sentimentala idag är att jag har haft sån sjuk lust att bara lyssna på gamla kärlekssånger. Köra Coldplay med Fix you om och om igen. Varför jag vill göra det vet jag inte heller. Kanske för att texten är så jäkla sann, eller för att det är sorgligt att den passar in på allt för många. Egentligen så borde jag vilja spela någon galen glad sommarlåt, för det är egentligen så jag känner mig. Men som sagt, eftersom sentimentaliteten kommer fram så är det oftast ämnet kärlek som dyker upp. Om det är någon som vet varför det är så så får du mer än gärna berätta varför!

Är för överigt väldigt trött idag. Pojkarna var små djävlar idag...eller ja....dom var sega med allt kanske man ska säga. Sega ungar = seg dag = seg stina. Det är en fråga om matematik.

Jag tror nästan allt kan lösas med matematik. Tråkigt men sant. Lovar att man kan räkna ut ett helt förhållande, en trevlig kväll, en hel livstid med hjälp av matematik. Man måste bara ta sig tid att lära sig den rätta formeln. Men vem fan har tid med det?

I'm always getting so sentimental during the evenings. Don't know why, maybe it's the air or the dark?
Sentimental and philosopohical...that's my workday. I'm more classified as a crazy person during weekends. Wonder what that says about my personality? A bit unpredictable maybe...but in a good way.

I think you can resolve everything with maths.... that's my thought today.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0