The beach

Vi åkte idag iväg till Hunstanton och kikade in Sea Life Centret. Riktigt nice var det!  Käkade sedan fish'n'chips och solade lite på standen. Handlade smågodis i en mysig godisbutik. En förbannat härlig dag! Inte ett moln på himlen!!! Så nu jäklar har jag då fått lite färg iaf. Gött!
Detta var andra gången jag var till Hunstaton....första gången var första veckan jag var här i England! Helt galet hur tiden går.

We went to Hunstanton today to have a look at the Sea life center. It was really nice! Ate some fish'n'chips and got some sun on the beach. Bought some sweets at a candyshop with Elin as well. A damn good day! Not a single cloud on the sky either!!! So now I'm starting to get a tan. Nice!
This was the second time I was in Hunstaton...the first time was in august last year. The first week I was in England. It's sick how fast the time goes by.



Me and Elin at sunnyhunny (Hunstaton beach)

Me, Chloë and Elin

Wine tonight! (jag köpte vinglaset! köpte fyra i födelsedagspresent till Lucy) Som ni ser, vädret är looovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0